Meldpunten

Wilt u een afspraak maken met onze interne vertrouwenspersoon? Neem dan contact op met [naam-functie – hoe contact op te nemen-]

De externe vertrouwenspersonen van Stichting Floriander zijn aangesloten bij vertrouwenswerk. Informatie vindt u op: www.vertrouwenswerk.nl De rechtstreekse contactgegevens van de externe vertrouwenspersonen vindt u via: Vertrouwenspersonen – Floriander


De vertrouwensinspecteur
Contactgegevens van de vertrouwensinspecteur vindt u op de website van Stichting Floriander: Vertrouwenspersonen – Floriander


Klachten
Bent u ergens niet tevreden over of heeft u een klacht? De directie van de school waarover u een klacht heeft, gaat graag met u het gesprek aan. Ook zet de directie zich in om een gesprek te laten plaatsvinden tussen u en degene tot wie de klacht zich richt.
Zorgt dit niet voor een oplossing, meldt u zich dan bij het bestuur van Floriander. Dit doet u door uw klacht te mailen naar de bestuurssecretaris Mechi de Veer (klachten@floriander.nl). De bestuurder bepaalt op welke wijze en door wie uw klacht in behandeling wordt genomen. Vervolgens ontvangt u informatie over het proces van klachtbehandeling.
Blijft het conflict bestaan na de klachtbehandeling van het bestuur van Floriander, dan kunt u een klacht indienen bij de Landelijke Klachtencommissie Onderwijs (LKC). Meer informatie over de werkwijze van de LKC leest u hier.


Privacy
Floriander verwerkt, beheert en beveiligt persoonlijke gegevens als verwerkersverantwoordelijke met grote zorgvuldigheid. Meer informatie over privacy vindt u hier.